czwartek, 1 marca 2018

Kawowa karteczka.

Cześć moje dobre duszki.
Dziś mam karteczkę inspirowana czymś, bez czego nie mogę sobie wyobrazić poranka. z resztą robótkowania też......
!!!KAWA!!!
Czy Wy też tak macie? Hmm może to już uzależnienie i powinnam się nad tym zastanowić, ale nie o tym teraz :)


Dla zakochanych w kawowym motywie Laserowe Love stworzyło piękną, zachwycająca kolorystyka i możliwościami ich wykorzystania kolekcję papierów. A ja ją mam dzięki kochanej Ilonie i Cherry Craft. Sprowadzili do siebie produkty Laserowe Love, dzięki czemu mam je teraz o wiele bardziej dostępne :)

Dodatki do wycięcia są po prostu cudne, a udało mi się chyba tez dobrać kolorystykę. 


 Nie powstrzymałam się i środek tez ozdobiłam :)


Jak Wam się podoba?
Pozdrawiam ziarenkowo.
Dżastii.

1 komentarz:

  1. Justynko! Karteczka jest Przepiękna, Śliczne są te kwiaty, Ja również Dzień zaczynam od kawy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)